perjantai 14. maaliskuuta 2014

-liput varattu-

Vihdoinkin voin kirjoittaa tämän postauksen! Olen nyt siis vihdoin ostanut lentoliput Istanbuliin kolmeksi viikoksi ajalle 26.7-17.8, ja olen todella innoissani. Erityisen innoissani sen takia, että viime kesänä en tietenkään voinut pitää kesälomaa ollenkaan koska olin kesätyöntekijänä. No, tänä vuonna minulla on kertynyt lomapäiviä juuri sen verran että niistä riittää kolmeen viikkoon, ja saan pitää ne vieläpä kesällä. Enempää en olisi voinut edes toivoa!





Aivan erityisen matkasta tekee se, että olen menossa nimenomaan Istanbuliin. En nimittäin ole käynyt istanbulissa sitten vuoden 2012 helmikuun, eli yli kaksi vuotta sitten. Syynä tähän on se, että parempi puoliskoni asui Fethiyessä, joten Turkkiin mennessäni menin aina Fethiyeen. Ikävä on kuitenkin suuri, koska suurin osa sukulaisistani asuu Istanbulissa ja aikaisemmin olen viettänyt kesät siellä. Odotankin siis innolla edessä olevaa matkaa, kun pääsen taas pitkästä aikaa Istanbuliin.





Aikaahan toki on vielä melkein 4,5 kuukautta, mutta eiköhän aika mene äkkiä nyt kun aurinkokin on alkanut paistaa. Odottavan aika on pitkä, mutta ehkä se menee vähän nopeammin fiilistellässä matkaa jo näin etukäteen? En oikein osaa pukea sanoiksi sitä, kuinka onnellinen tällä hetkellä olen. Se, että lentoliput on oikeasti ostettu ja olen oikeasti lähdössä Istanbuliin. Voi, kun pääsisin taas pian käyskentelemään Istiklalin kaduilla, Bosporin rannalla, tai Ortaköyhin syömään kumpiria!

6 kommenttia:

  1. Ihanaa.... :)
    Yleensä kevät ja kesä menee nopeammin, joten säkin pääset jo ihan pian pakkailee :)
    Onkos nää kuvat Istanbulista? Mä oon vain pyörinyt siellä isolla lentokentällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, toivon todella että kevät ja kesä menisivät nopeammin, niin pääsisi pian pakkaileen! Kuvat ovat juu Istanbulista, vielä olisi paljon nähtävää mutta en viitsinyt sitten näin pientä tekstiä hukuttaa kokonaan kuviin. :D Lentokentältä ei oikein näe mitään, vaikka aika massiivinen onkin. :D

      Poista
    2. Onpas siellä ihmisiä :O

      On kyllä kauniita kuvia. Haluaisin kyllä joskus Istanbuliin mennä, enkä vaan pyöriskellä lentokentällä :D

      Poista
    3. Suosittelen kyllä ehdottomasti, kannattaa käydä edes viikon reissulla, Istanbul on kaunis paikka. :) Tuo ihmismassa-kuva on otettu Istiklal-kadulta joka on myös kuuluisa siitä että se ei ole koskaan tyhjä vaan aina löytyy ihmisiä, pahimpina aikoina se on juuri noin ruuhkainen. :D

      Poista
  2. Voi ihanaa! Odotan nyt innolla jo sitten miljoonien kuvien postausta reissun jälkeen.. ;)
    Munkin sydän lyö Istanbulille ja kovaa, palasin sieltä itse kaksi viikkoa sitten ja jo lävähti kauhea ikävä. Ihanaa että saat viettää siellä noinkin pitkään, kolme viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia on kyllä luvassa ihan kyllästymiseen asti, sen voin luvata! Varsinkin näin pitkän tauon jälkeen niitä tulee räpsittyä varmaan enemmän kuin kameran muistitikku vetää. :D Ymmärrän tuon ikävän hyvin, Istanbul nyt vain on kaupunki jolle sydämen menettää (liian?) helposti.. Joten kolme viikkoa on mahtava aika helpottamaan tuota ikävää. :)

      Poista

Antakaa ajatuksen virrata, pistäkää kommenttia tulemaan!

Yorumlarınızı saklamayın, düşüncelerinizi yazıya dökün!